Regulamin sklepu

poznaj regulamin
Regulamin sklepu EUROSPIDERS.PL

§1

Eurospiders.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Mirosław Krupa prowadzący hodowlę ptaszników zarejestrowaną pod nazwą EUROSPIDERS z siedzibą w Wieliczce przy ul.Różanej 26 32-020  NIP: 6832016606, REGON: 384061679

 

Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie eurospiders.pl

 

§2

eurospiders.pl jest internetowym sklepem, za pośrednictwem którego zarejestrowani użytkownicy mogą nabywać zwierzęta terrarystyczne stanowiące nadwyżkę hodowlaną hodowli EUROSPIDERS oraz akcesoria terrarystyczne .

 

§3

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem eurospiders.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla , Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

 

§4

  1. Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu, a następnie wypełnić wskazany stronie formularz.
  2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego zwierzęcia lub przedmiotu, wyboru wielkości oraz liczby sztuk i kliknięcie znaku „Dodaj do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
  3. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście na terenie Wieliczki/Krakowa w ustalonym wcześniej miejscu i czasie bez dodatkowej opłaty.
  4. Płatności można dokonać w następujący sposób:

– Płatność przelewem na rachunek bankowy

– Płatność PayU

  1. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
  2. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
  3. Przesyłki wysyłane są w poniedziałki, wtorki oraz środy. Zastrzega się prawo do opóźnień z uwagi na warunki atmosferyczne
  4. Na wszystkie oferowane ptaszniki udzielana jest gwarancja żywej dostawy 48 godzin od momentu nadania na urzędzie pocztowym. Przesyłki są nadawane w przeciągu 1-3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Eurospiders.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania wysyłki w przypadku gdy uzna, że zwierzęta zamówione przez Klienta nie są gotowe do nadania bądź w przypadku gdy aura pogodowa na to nie zezwala.

 

§5

  1. Zamawiający – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie trzech dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Nie dotyczy w przypadku żywych zwierząt.
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym (w szczególności w przypadku zwierząt muszą być odesłane w sposób zapewniający bezpieczne dotarcie do odbiorcy), a eurospiders.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.

 

§6

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy. Wszystkie żywe ptaszniki są objęte 48 godzinną gwarancją dostawy. Kupujący zobligowany jest nagrać film z otwarcia paczki oraz przesłać takowy na adres miras1312@o2.pl celem rozpatrzenia jego reklamacji. W przypadku braku filmu, Sprzedawca ma prawo nie przyjąć reklamacji jako że dotyczy ona wysyłki żywych zwierząt.
  2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek konsumenta, który pokrywa związane z tym koszty. W przypadku decyzji o zwrocie i odesłaniu ptaszników, odbywa się to na odpowiedzialność Kupującego. W przypadku gdy zwracane owady zostaną dostarczone martwe, Kupującemu nie przysługuje prawo do reklamacji bądź zwrotu pieniędzy. Nie żywe bezkręgowce mogą zostać wysłane z powrotem na koszt Kupującego.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 7 dni roboczych . W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, eurospiders.pl zareklamowany towar odsyła na koszt Kupującego. Reklamacje nie zostają uznawane w momencie kiedy czas dostawy przekroczy 2 dni robocze bądź w przypadku gdy przesyłki zawierające żywe ptaszniki zostały awizowane i nie odebrane w terminie. Reklamacja nie zostanie rozpatrzona jeżeli klient nie dostarczy zdjęć bądź filmów potwierdzających niezgodność produktu z opisem. Zdjęcia bądź film należy dostarczyć w dniu otrzymania paczki, jest to warunek niezbędny.
  4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, eurospiders.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego.
  5. Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) na bezkręgowce – jako towary szybko psujące się nie przysługuje 10 dniowy  termin zwrotu, ani nie jest możliwe odstąpienie od umowy w momencie otrzymania przesyłki.
  6. Koszt przesyłki reklamacyjnej, w przypadku gdy zwierzęta dojadą martwe, pokrywa Kupujący. W pozostałych przypadkach, wysyłka odbywa się na koszt Sprzedającego
  7. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają obecne przepisy prawa
DO GÓRY